Cechy produktu Black And Decker Powerful Solutions Ka400 Type 1

Black And Decker Powerful Solutions Ka400 Type 1 to wyjątkowa i unikalna maszyna. Posiada silnik o mocy 400 W, który pozwala na szybkie i skuteczne wykonywanie prac. Urządzenie jest łatwe w użyciu, dzięki czemu użytkownikom przychodzi z łatwością wykonywanie różnych zadań. Dodatkowo, urządzenie posiada wiele przydatnych funkcji, takich jak regulowana prędkość obrotowa, mocny uchwyt do trzymania narzędzia i ergonomiczny system sterowania. Urządzenie jest wyposażone w wytrzymałe gumowe koła, które zapewniają dobrą przyczepność do powierzchni. Dzięki swojej wytrzymałości i niezawodności, Black And Decker Powerful Solutions Ka400 Type 1 jest idealnym narzędziem do wykonywania różnych prac.

Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Black And Decker Powerful Solutions Ka400 Type 1

KA400-Type-1

Producenci »Black+Decker »KA400-Type-1


    Nr
    ref
    Nr Kat. Części Nazwa części Cena BruttoIlość
    1000000-05CZĘŚCIOWE WSPARCIE - DOSTĘPNE TYLKO WYMIENIONE CZĘŚCI wersja XJ (1)zapytaj o cenę
    290536116WOREK PYŁOWY (1)18. 00 zł

    390502002PŁYTA PODSTAWY - PODZESPÓŁ (1)34. 00 zł490500654ŚRUBA (4)7. 00 zł590501703PUNKTAKT - PODZESPÓŁ (1)10. 00 zł690505276ŚRUBA ZESTAWU wersja QS (1)790504046PŁYTA PODSTAWY wersja QS (1)26. 00 zł
    Szukaj po produkcie

    Wybierz producenta:

    Wybierz produkt z listy lub wpisz nazwę:


    Szukaj konkretnej części

    Podaj numer części:

    Godziny pracy:

    Pon-Pt: 8:30 - 16:30

    Sob: 8:00 - 12:00

    Skontaktuj się z nami:

    Producenci:

    zobacz wszystkich producentów »


    2 min czytania

    Tym, co najbardziej wyróżnia dany produkt wśród swojej konkurencji na rynku oraz pozwala zaspokoić potrzeby konsumentów, są przede wszystkim cechy charakterystyczne. Przedsiębiorstwa nieustannie rywalizują między sobą o względy klienta, dostarczając towary lub usługi, których atrybuty mogą zadecydować o potencjalnym zakupie. Poprzez cechy dóbr rozumie się wiele różnych właściwości. Jakie powinny być podstawowe cechy produktu? Które z atrybutów są najbardziej pożądane przez klientów?

    Jakie są podstawowe cechy produktu?|Foto:mozakim / Shutterstock
    • Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści
    • Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Są najbardziej cenne, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe
    • Warto podkreślać je w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing
    • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej Onetu

    Przez podstawowe cechy produktu rozumie się jego szczególne właściwości, które sprawiają, że jest on wyjątkowy na tle pozostałych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa przykładające szczególną uwagę do tych aspektów oraz dbające o wysoką jakość swoich towarów bądź usług, wykazują z reguły najlepsze wyniki sprzedażowe. W ten sposób buduje się również swoista więź oraz kontakt pomiędzy stroną sprzedającą a klientem. Aby to osiągnąć, firmy muszą szczegółowo oraz wyraźnie omówić strategię zarządzania marketingowego, która następnie umiejętnie przyciągnie klienta. Cechy produktów są ściśle powiązane z korzyściami, jakie za sobą niosą, choć można dostrzec pomiędzy nimi także pewne różnice.

    Zobacz także: Kryzysy gospodarcze — czym są?

    Podstawowe cechy produktu — dlaczego mają znaczenie?

    Ustalenie prawidłowych cech produktu przez przedsiębiorstwo ma zawsze ogromne znaczenie. Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści. Pomimo tego, że z reguły to pozytywy płynące ze sprzedaży danego dobra są przeważające, w niektórych przypadkach właściwości produktu mogą mieć równie decydujące znaczenie. Przykładowo, jeśli wszystkie proponowane towary w danej kategorii zapewniają te same podstawowe korzyści, dodanie nawet jednej unikalnej cechy może spowodować znaczne zwiększenie zainteresowania tym dobrem. To z kolei przekłada się na uzyskanie przewagi nad konkurencją i lepszymi wynikami sprzedażowymi. Producenci doskonale wiedzą, że to klienci ostatecznie decydują o potencjalnym zakupie, dlatego pragną jak najlepiej przekonać ich do siebie.

    Podstawowe cechy produktu — na co zwrócić uwagę?

    Każdy produkt lub usługa oferowana przez sprzedawców ma swój cel. Unikalność danego dobra może przyczynić się do znacznego odróżnienia go od oferty konkurencji. Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Jednak są one najbardziej cenne tylko wtedy, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe. Większość konsumentów nabywa wszelkie dobra w celu rozwiązania jakiegoś problemu albo zaspokojenia prywatnej potrzeby. Warto wziąć to pod uwagę, planując atrybuty produktu. Muszą one zadowalać klientów i oferować odpowiednią jakość, aby budować zaufanie wokół marki — kupcy, wybierając dany towar lub usługę, bardzo często (nawet podświadomie) myślą w kategoriach „co będę z tego miał”?

    Czytaj także w BUSINESS INSIDER

    Biorąc pod uwagę istotne znaczenie cech danego produktu oraz idących za nimi korzyści, warto podkreślać je również w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing. Co więcej, śledzenie aktualnych trendów oraz wymagań konsumentów pozwala na uzupełnianie czy aktualizowanie produktów zgodnie z potrzebami klientów, gdy oczekują oni nowych bądź dodatkowych aspektów w kontekście użyteczności.

    Podstawowe cechy produktu — marketing

    Aby zmaksymalizować oczekiwany wynik sprzedażowy, należy zorganizować staranną i zaplanowaną strategię marketingową danego produktu lub usługi. Przyczyny niepowodzeń wielu firm wynikają z niewłaściwej koncepcji cech produktu. Przed wejściem na rynek gospodarczy trzeba mieć jasną wizję tego, w jaki sposób ustalić priorytety atrybutów oferowanych dóbr. Przed przystąpieniem do opracowania odpowiedniej strategii marketingowej, warto wziąć pod uwagę następujące kwestie:

  • trzeba podzielić poszczególne cechy produktu bądź usługi na dane zagadnienia lub tematy,
  • należy jasno ustalić cel oraz wykonalność konkretnego atrybutu, a także przedyskutować go z członkami zarządu przedsiębiorstwa,
  • określić właściwość priorytetową, która ma największy wpływ na zakup z punktu widzenia konsumenta,
  • przeprowadzić analizę priorytetowości poszczególnych cech, na podstawie zagadnień takich jak potrzeby podstawowe, wydajnościowe, atrakcyjność oraz element zaufania,
  • przeprowadzić analizę priorytetowości atrybutów z uwzględnieniem możliwych ograniczeń takich jak między innymi pieniądze, czas i proces produkcyjny, wpływ zasobów ludzkich.
  • Zobacz także: Ekonomia — nauka o prawach, które rządzą produkcją

    Podstawowe cechy produktu — reklama

    Każda skuteczna reklama produktu lub usługi zawiera się w pewnym określonym schemacie. Odpowiednia promocja dóbr powinna uwydatnić wszystkie ich niezbędne cechy i szczególnie podkreślić te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Reklama jest bowiem jednym z najsilniej oddziałujących czynników, decydujących o ostatecznym zakupie produktu przez konsumenta — warto więc poświęcić jej jak najwięcej uwagi oraz zaangażowania. Podstawowymi zagadnieniami w kontekście tworzenia dobrej reklamy są kolejno:

  • wizualne uwypuklenie najbardziej decydujących cech danego produktu,
  • umiejętne podkreślenie wartości oraz przydatności towaru bądź usługi,
  • przedstawienie konsekwencji nieużywania produktu,
  • bezpośrednie zestawienie dóbr z konkurencją w celu wykazania różnic z korzyścią,
  • ukazanie pozytywnych rezultatów związanych z użytkowaniem towaru lub usługi, np. poprzez wywiady z zadowolonymi klientami.
  • Podstawowe cechy produktów powinny zawierać przede wszystkim wszystkie te właściwości, które mają szanse spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców. Liczne badania potwierdzają, że raz pozyskany klient obdarzony poczuciem zaufania oraz jakości chętnie wraca do sprawdzonych rozwiązań. Warto zatem zadbać o odpowiednie przygotowanie cech produktów pod kątem strategii biznesowej, marketingowej, a także reklamowej, w celu realizacji przyszłych zysków.

    KA400-QS

    • Kompaktowa moc - efektywne szlifowanie dzięki mocnemu silnikowi 220 W
    • Wszechstronność zastosowań - szlifowanie powierzchni z farb/lakierów, czyszczenie szkła, usuwanie rdzy i szlifowanie w trudnodostępnych miejscach

    Dodatkowe możliwości funkcji

    Zastosowania

    • Wykańczanie płaskich powierzchni np. drzwi lub blatów
    • Usuwanie farby, lakieru i innych substancji pokrywających

    Specyfikacje

    16000

    Prędkość bez obciążenia (OBR/min)

    Wsparcie

    2 LATA GWARANCJI

    Jesteśmy pewni jakości naszych produktów i naprawimy bez opłat wszelkie usterki wynikające z wadliwych materiałów lub wykonania w ramach określonej gwarancji.

    Dowiedz się więcej

    Serwis

    Podejmujemy szeroko zakrojone działania, aby zapewnić, że wszystkie nasze produkty są wykonane zgodnie z najwyższymi standardami i spełniają wszystkie odpowiednie przepisy.

    Cechy produktu Black And Decker Powerful Solutions Ka400 Type 1

    Bezpośredni link do pobrania Cechy produktu Black And Decker Powerful Solutions Ka400 Type 1

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Cechy produktu Black And Decker Powerful Solutions Ka400 Type 1