Cadillac A2diy CTSX jest jednym z najnowszych modeli samochodów marki Cadillac. Samochód jest wyposażony w czterocylindrowy silnik o pojemności 2.0 litra, który generuje moc 250 KM, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Samochód jest wyposażony w szereg technologii, w tym systemy bezpieczeństwa, systemy łączności, system audio i systemy nawigacji. Cadillac A2diy CTSX oferuje również szeroki wybór opcji wyposażenia, w tym systemy wspomagania jazdy, systemy wykrywania parkowania, kamery cofania, systemy informacji pasa ruchu, systemy monitorowania ciśnienia w oponach i wiele innych. Samochód posiada również szereg wymaganych danych do przedłożenia, w tym identyfikator pojazdu, historię przeglądów i ubezpieczenia, a także numer rejestracyjny i dane osoby rejestrującej.
Ostatnia aktualizacja: Dane do przedłożenia Cadillac A2diy Ctsx
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany potrzebujemy Twojej zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dzięki nim możemy finansować rozwój naszego forum, a Ty w zamian otrzymujesz do nich bezpłatny dostęp.
Dbamy i szanujemy Twoją prywatność! Nasza "polityka prywatności". Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne korzystamy z SSL, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie "Moje zgody".
Dlatego też prosimy naciśnij przycisk "PRZEJDŹ DALEJ" jeżeli zgadzasz się na na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania, a tym samym przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie ze strony internetowej ForumSamochodowe. pl i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez Grupę motmedia. pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityki prywatności na stronie Moje zgody.
Przejdź do ustawień prywatności
W dziale dane techniczne znajdują się podstawowe informacje o najpopularniejszych wersjach CADILLAC CTS. Prezentujemy takie dane jak moc i pojemność silnika, norma EURO, liczbę drzwi i siedzeń oraz typ skrzyni biegów.
Dane techniczne CADILLAC CTS (II) (2007 - 2010)
Prędkość maksymalna
od 205 km/h do 225 km/h
Przyśpieszenie do 100 km/h
6. 7 s
Norma Euro
Euro 4
Liczba miejsc
5
Liczba drzwi
4
Moc
211 KM, 311 KM
Momen obrotowy
246 Nm, 374 Nm
Pojemność skokowa silnika
2792 cm3, 3564 cm3
Rodzaj katalizatora
Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów
6
Liczba zaworów
Pojemność zbiornika paliwa
68 l
Skrzynia biegów
Automatyczna, Manualna
Napęd
Dołączany napęd na 4 koła, tylny
Dane techniczne CADILLAC CTS (I) (2005 - 2007)
226 km/h
215 KM, 257 KM
66 l
Manualna
Rozmiar opony
225/55 R16
Rozmiar felgi
7J x 16
Dane techniczne innych modeli CADILLAC
Pokaż silniki:
Dane do przedłożenia Cadillac A2diy Ctsx
Bezpośredni link do pobrania Dane do przedłożenia Cadillac A2diy Ctsx
Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów
Ostatnia aktualizacja Dane do przedłożenia Cadillac A2diy Ctsx
Subskrybuj nasze sieci społecznościowe, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami!
Komentarz
Как всегда на высшем уровни, важно и владельцам и сервисменам!!!
Пневмо тема конечно нужная, интересно как со временем себя проявит! А так конечно очень много интересных и новых функций, хочется больше познавательных видео!
Отличная регулировка и самое главное, что не упадет на пузо как бывает пневмоподвеска на Land Rover
Да конечно можно и в ручном режиме включить режим обслуживания, но чтобы не навредить автомобиль и сам поймёт как только он поднимется на подъемнике на 15 сантиметров он автоматически встанет в режим обслуживания)
В американской версии пневма может подниматься ещё выше, там ещё два верхних положения, для бездорожья и для заезда на высокие препятствия. Но к сожалению в российской версии этот функционал обрезан (что то там не соответствует российским требованиям). Интересно, программно или аппаратно, и нельзя ли перепрошить под американский вариант с задиранием автомобиля ещё выше.
Отлично! Регулируя клиренс пневмой ,остановиться можно в любом положении или только допустим есть два: отпущен и поднят?