FAQ i rozwiązywanie problemów Bosch 3 842 999 000 to narzędzie, które pomaga użytkownikom odnaleźć szybkie i łatwe odpowiedzi na ich pytania. Zawiera on często zadawane pytania dotyczące produktów Bosch, a także instrukcje krok po kroku, jak rozwiązać problemy związane z produktami. FAQ i rozwiązywanie problemów Bosch 3 842 999 000 zawiera także porady dotyczące konserwacji i naprawy produktów, a także najnowsze informacje o produktach i aktualizacjach. Jest to niezastąpiona pomoc dla użytkowników produktów Bosch.
Ostatnia aktualizacja: Faq i rozwiązywanie problemów Bosch 3 842 999 000
Potwierdzenie adresu wchodzi w skład naszej procedury Weryfikacji Tożsamości. Po zarejestrowaniu konta na Binance dostaniesz prośbę o przesłanie dwóch dokumentów: Dowodu Tożsamości (Proof of Identity, POI) i Potwierdzenia Adresu (POA). W tym artykule dotyczącym rozwiązywania problemów wyjaśniamy, jak potwierdzić swój adres i jak go pomyślnie przesłać, aby zaliczyć Weryfikację Tożsamości. Ta instrukcja rozwiązywania problemów z potwierdzeniem adresu składa się z trzech części: Część 1 stanowi wyjaśnienie, czym jest Potwierdzenie Adresu i jakiego rodzaju dokumenty spełniają jego warunki. Część 2 stanowi wyjaśnienie, jakie dokumenty liczą się jako Potwierdzenie Adresu. Część 3 stanowi wyjaśnienie, jak przesłać dokument z Potwierdzeniem Adresu i przejść Weryfikację Tożsamości. Część 1: Czym Jest Dowód Adresu? W celu weryfikacji Twojego konta musimy od Ciebie uzyskać dwa dokumenty: dowód tożsamości oraz potwierdzenie adresu. Twoją tożsamość będziemy mogli zweryfikować dopiero kiedy dostarczysz nam oba te dokumenty. Potwierdzenie Adresu to dokument, który stanowi potwierdzenie Twojego adresu. Podczas weryfikacji konta dostaniesz prośbę o podanie swojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, a następnie przesłanie dokumentu potwierdzającego, że właśnie pod tym adresem mieszkasz. Jeżeli podane przez Ciebie imię i nazwisko oraz adres będą sie zgadzać z imieniem, nazwiskiem i adresem na dokumencie, procedura zostanie zaliczona. Przesłany dokument musi spełniać określone kryteria, aby kwalifikować się jako potwierdzenie adresu. Musi być wystawiony na Twoje nazwisko i pasować do imienia i nazwiska właściciela konta Binance. Nie może też być starszy niż 3 miesiące i musi zawierać następujące informacje: Część 2: Jakie dokumenty są uznawane za Dowód Adresu? Typowe przykłady Potwierdzeń Adresu: Jakie dokumenty nie stanowią potwierdzenia adresu? Część 3: Jak przesłać Dowód Adresu? W tej części opisujemy, jak skutecznie zeskanować i przesłać potwierdzenia adresu, abyśmy mogli zweryfikować Twój adres i umożliwić Ci przejście procedury weryfikacji tożsamości. Skuteczne skanowanie należy wykonać zgodnie z tymi wskazówkami i instrukcjami. Należy pamiętać, że weryfikacja potwierdzenia adresu może potrwać nawet 5 dni roboczych. Dostaniesz powiadomienie o wyniku procedury – przed sprawdzaniem ani w trakcie sprawdzania nie ma potrzeby kontaktowania się z działem wsparcia klienta. Jak zmienić Potwierdzenie Adresu? Jeżeli dane związane z weryfikacją adresu ulegną zmianie, można je zmienić opcją [Zmień Potwierdzenie Adresu]. Otrzymasz powiadomienie e-mail w ciągu 24 godzin po przesłaniu zmiany. Prosimy cierpliwie czekać. Często Zadawane Pytanie
W przypadku problemów z urządzeniem najpierw zapoznaj się z poniższymi punktami, spróbuj zidentyfikować problem, a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów.
Większość problemów można usunąć samodzielnie. Aby uzyskać dodatkową pomoc, odwiedź witrynę support. com zawierającą najnowsze FAQ i wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów:
Kliknij Odpowiedzi na często zadawane pytania i rozwiązywanie problemów i wyszukaj nazwę modelu swojego urządzenia.
Najpierw sprawdź, czy:
Przewód zasilający urządzenia jest podłączony prawidłowo i zasilanie urządzenia jest włączone.
Wszystkie części zabezpieczające urządzenie zostały usunięte.
Pokrywa skanera oraz pokrywa do usuwania zakleszczonego papieru są całkowicie zamknięte.
Papier został odpowiednio włożony do tacy papieru.
Przewody interfejsu są dokładnie podłączone do urządzenia i komputera lub połączenie bezprzewodowe jest skonfigurowane zarówno w urządzeniu, jak i w komputerze.
(W przypadku modeli sieciowych) Punkt dostępowy (dla sieci bezprzewodowej), router lub koncentrator jest włączony i miga jego wskaźnik połączenia.
Na wyświetlaczu LCD urządzenia są wyświetlane komunikaty.
Jeśli kontrole nie pozwoliły rozwiązać problemu, zidentyfikuj problem, a następnie Powiązane informacje
pl
Rozwiązywanie
problemów
Proces parzenia kawy znacznie się wydłuża
lub urządzenie automatycznie się wyłącza
przed zakończeniem procesu parzenia.
�
U rządzenie wymaga odkamienienia.
● Usunąć kamień z urządzenia, postępując
zgodnie z instrukcją. Aby uruchomić
program odkamieniania, należy nacisnąć
i przytrzymać przycisk odkamieniania
11 calc przez co najmniej 2 sekund.
Wskazówka: W przypadku wysokiej
twardości wody, urządzenie wymaga
częstszego odkamieniania niż sygnalizuje
wskaźnik calc.
Uszczelka lejka 5 przecieka.
U szczelkę należy wyczyścić.
● Wyczyścić kilkakrotnie palcem uszczelkę
lejka 5 (znajdującą się w uchwycie iltra 4)
pod bieżącą wodą.
Gwarancja
Dla urządzenia obowiązują warunki gwaran-
cji wydanej przez nasze przedstawicielstwo
handlowe w kraju zakupu. Dokładne infor-
macje otrzymacie Państwo w każdej chwili
w punkcie handlowym, w którym dokonano
zakupu urządzenia. W celu skorzystania z
usług gwarancyinych konieczne jest przed-
łożenie dowodu kupna urządzenia. Warunki
gwarancji regulowane są odpowied n imi
przepisami Kodeksu cywilnego oraz
Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
30. 05. 1995 roku „W sprawie szcze g ól n ych
warunków zawierania i wykonywania umów
rzeczy ruchomych z udziałem konsumen-
tów.
Zmiany zastrzeżone.
TKA80_110708. indd 51
Ekologiczna utylizacja
To urządzenie jest oznaczone zgodnie
z Dyrektywą Europejską 2002/96/WE
oraz polską Ustawą z dnia 29 lipca 2005
r. „O zużytym sprzęcie elektrycznym i
elektronicznym" (Dz. U. z 2005 r. Nr 180,
poz. 1495) symbolem przekreślonego
kontenera na odpady.
A
Takie oznakowanie informuje, że sprzęt ten,
po okresie jego użytkowania nie może być
umieszczany łącznie z innymi odpadami
pochodzącymi z gospodarstwa domowego.
Użytkownik jest zobowiązany do oddania
go prowadzącym zbieranie zużytego
sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Prowadzący zbieranie, w tym lokalne
punkty zbiórki, sklepy oraz gminne
jednostki, tworzą odpowiedni system
umożliwiający oddanie tego sprzętu.
Właściwe postępowanie ze zużytym
sprzętem elektrycznym i elektronicznym
przyczynia się do uniknięcia szkodliwych
dla zdrowia ludzi i środowiska naturalnego
konsekwencji, wynikających z obecności
składników niebezpiecznych oraz
niewłaściwego składowania i przetwarzania
takiego sprzętu.
51
TKA80.. 07/2011
11. 07. 2011 15:07:30