Instrukcja montażu, części i serwisu C3 Technology Residential Gas Water Heaters

Instrukcja montażu, części i serwisu C3 Technology Residential Gas Water Heaters to zbiór zasad projektowania, instalacji i konserwacji wszystkich modeli podgrzewaczy wody gazowych C3 Technology. Instrukcja zawiera szczegółowe informacje dotyczące instalacji, przygotowania, części, czyszczenia i konserwacji. Instrukcja zawiera także informacje na temat bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów dotyczących gazu. Instrukcja zawiera również informacje dotyczące naprawy i konserwacji, w tym zalecenia dotyczące wymiany części i wskazówki dotyczące zapewnienia, że podgrzewacz wody gazowy będzie działać poprawnie. Instrukcja zawiera również informacje dotyczące gwarancji i serwisu C3 Technology Residential Gas Water Heaters oraz informacje dotyczące uzyskiwania części zamiennych i serwisu.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja montażu, części i serwisu C3 Technology Residential Gas Water Heaters

390 standardowych haseł do urządzeń sieciowych

19/06/2009 w Bezpieczeństwo (artykuł nr 77, ilość słów: 4657)

P

rezentowany wpis jest kolejną częścią wcześniej zaprezentowanych 1200 standardowych haseł do urządzeń sieciowych, które oferują do nich dostęp przy fabrycznych ustawieniach.

Producent:Model:Wersja:Login:Hasło:
3Com 1. 01. 2025root letmein Super Stack 2 Switch Any manager AccessBuilder® 7000 BRI CoreBuilder 2500 Switch 3000 / 3300 admin security Cable Managment System SQL Database (DOSCIC DHCP) Win2000 & MS DOCSIS_APP NAC (Network Access Card) adm none HiPer ARC Card v4. 1. x of HA CoreBuilder 6000 debug tech CoreBuilder 7000 SuperStack II Switch 2200 synnet SuperStack II Switch 2700 SuperStack / CoreBuilder read write LinkSwitch and CellPlex Superstack II 3300FX Admin 3ComCellPlex7000 monitor AirConnect Access Point n/a comcomcom Superstack II Dual Speed 500 OfficeConnect 5×1 at least 5. x PASSWORD SuperStack 3 Switch 3300XM SuperStack II Switch 1100 super stack 2 switch any Office Connect Remote 812 ! root OCR-812 NBX100 2. 08. 2008administrator 0Home Connect User Password estheralastruey SuperStack II Switch 3300 Superstack ACC Routers netman Acc / Newbridge Congo / Amazon / Tigris All versions adaptec Adaptec RAID Storage Manager Pro All Administrator adtran tsu 600 ethernet module 18364Adtran TSU 120 e ADTRAN Aironet alcatel Alcatel 1000 ANT Win98 speed touch home Alcatel / Newbridge / Timestep VPN Gateway 15xx / 45xx / 7xxx permit VPN Gateway 15xx /Allied Tenysin R130 Manager friend Alteon ACEswitch 180e (telnet) blank Alteon Web Systems All hardware releases Web OS 5. 2 APC MasterSwitches apc Firmware Pri apcuser Apple Network Assistant 3. 10. 2008None xyzzy Airport public Arrowpoint any? system Ascend All TAOS models all Pipeline Terminal Server answer Ascom Timeplex Routers See notes AT&T Starlan SmartHUB 9. 09. 2008N / A AWARD Any BIOS AWARD_SW Axent NetProwler manager WinNT Axis NPS 530 5. 02. 2008pass AXIS StorPoint CD100 200 V1. 32 2100 Network Camera Linux (ETRAX)bay cv1001003 Bay Bay/Nortel ARN 13. 20 Manager (caps count! ) Bay Network Routers Bay Networks ASN/ARN Routers Baystack NetICs Bay / Nortel Networks Accelar 1xxx switches rwa Remote Annex 2000 IP address BEA Weblogic weblogic bewan Bintec all Routers bintec Biodata BIGfire & BIGfire+ biodata all Babylon-Boxes Babylon Borland interbase Interbase politcally correct Borland / Inprise SYSDBA masterkey BreezeCom AP10, SA10 BreezeNET PR BreezeCOM Station Adapter and Access Point 4. 2008Super Master laflaf Brocade Silkworm password Buffalo / MELCO AirStation WLA-L11 root (cannot be changed) (no password by default) Cabletron NB Series inuvik49 Cabletron routers and switches * Cayman 3220-H DSL Router GatorSurf 5. celerity Chase Research Iolan+ iolan Cisco Any Router and Switch 10 thru 12 cisco ConfigMaker Software n / a cmaker CISCO Network Registrar ADMIN changeme pixadmin routers Not sure…j san-fran VPN 3000 Concentrator Net Ranger 2. 2. 1 Sol 5. 6 attack 160012. 05. 20081601MGX superuser aany IOS no default login no default password arrowpoint 2503IDS (netranger) CMOS BIOS ESSEX or IPC Cobalt RaQ * Qube* Com21 Comersus Shopping Cart Win 95 / 98 / NT dmr99 Compaq Insight Manager operator Management Agents compaq copper mountain Coppercom Coyote-Point Equaliser 4 Free BSD eqadmin – Serial port only equalizer root – Serial port only look – Web Browser only (Read a look touch – Web Browser only (Write touch Cyclades MP / RT super surt D-Link DI-704 DI-701 2. 22 (? ) Dell PowerVault 50F WindRiver (E calvin PowerVault 35F Powerapp Web 100 Linux RedHat 6. 2 powerapp dell Digiboard Portserver 8 & 16 dbps DLink DI-206 ISDN router 1. * Dlink Dl-106 ISDN router 1234DL-701 Cable / DSL Gateway / Firewall year2000 DFE-538TX 10 / 100 Adapter Windows 98 dlink di704 DI 106 winnt @*nigU^D. ha, ; Dupont Digital Water Proofer Sun Sparc par0t eci Efficient Elron Firewall 2. 5c hostname / ip address sysadmin emai hotmail Ericsson Ericsson (formerly ACC) Any router Extended Systems ExtendNet 4000/Firewall all Versions Print Servers extendnet Extreme All Summits extreme black diamond Flowpoint 144, 2200 DSL Routers ALL FlowPoint 2200Serial Num fore Fore Systems ASX 1000 / 1200 6. 2008ami Foundry Networks ServerIronXL fujitsu l460 Future Networks FN 110C Docsis cablemodem gatway solo9100 win95 General Instruments SB2100D Cable Modem test gonet fast abd234 Hewlett Packard HP Jetdirect (All Models) MPE-XL HELLO MANAGER. SYS MGR. SYS FIELD. SUPPORT MGR CAROLIAN CCC OPERATOR COGNOS MANAGER HPOFFICE hp 4150IBM AS / 400 qsecofr qsysopr qpgmr NetCommerce PRO ncadmin LAN Server/OS / 2 2. 1, 3. 0, 4. username 2210RIP def trade DB2 db2admin Lotus Domino Go WebServer (net. commerce edition) ANY? webadmin webibm AS400 QSECOFR RS / 6000 AIX ibm OS / 400 QSRVBAS QSRV as400 QUSER ra6000 AIX Unix Imperia Software Imperia Content Managment System Unix / NT Intel 510T All Routers All Versions babbit Intel PRO / Wireless 2011 Wireless LAN Access Point wireless lan access Point Ipswitch Whats up Gold 6. 0 Windows 9x a janta sales 254janta211 Jetform Jetform_design Kawa LANCAST Lantronix LPS1-T Print Server j11-16 MSS100, MSSVIA, UDS10 LSB4 Printer and terminalservers LGIC Goldstream LR-ISDN Linkou School bill Linksys Cable / DSL router BEFSR7(1) OR (4) Standalone R linksys BEFSR41 (blank) Livingston Livingston_portmaster2 / 3 Livingston_officerouter Lucent Portmaster 2 Cajun Family lucent Portmaster 3 unknown ! ishtar Packetstar (PSAX) readwrite lucenttech1 AP-1000 dsl macromedia freehand 9MacSense X-Router Pro mcafee microcom hdms unknowen Micron bios Microrouter (Cisco) Microsoft Windows NT Guest Mail SQL Server sa pkoolt pkooltPS NT start MICROSOFT free user user microsoft Ms proxy 2. 0 mICROSOFT Key Managment Server Windows NT 4 Motorola Motorola-Cablerouter cablecom router motorola cyber surfer msdloto Multi-Tech RASExpress Server 5. 30a guest Nanoteq NetSeq firewall NetSeq NetApp NetCache Netgaer RH328 Netgear RH348 ISDN-Router RH348 RT311 RT314 RT338 RT311 / RT314 netgear netlink rt314 Netopia R7100 455Netscreen NS-5, NS10, NS-100 netscreen NeXT NeXTStep 3. 3 me Nokia – Telecom NZ M10 Telecom Nortel Meridian 1 PBX OS Release 2 Contivity Extranet Switches setup Norstar Modular ICS **ADMIN (**23646) ADMIN (23646) **CONFIG (266344) CONFIG (266344) Nortel Networks (Bay) Instant Internet Northern Telecom(Nortel) Meridian 1 m1link Novell NetWare PRINT LASER HPLASER PRINTER LASERWRITER POST MAIL GATEWAY GATE ROUTER BACKUP Arcserve CHEY_ARCHSVR WONDERLAND novell ODS 1094 IS Chassis ods Optivision Nac 3000 & 4000 mpegvideo Oracle 8. 2008sys change_on_install Internet Directory Service cn=orcladmin welcome 7 or later Scott Tiger internal oracle oracle co. Database engines every Osicom(Datacom) sysadm Pandatel EMUX PlainTree Waveswitch 100 default. password RapidStream RS4000-RS8000 Linux rsadmin realtek 8139Remedy Demo Research Machines Classroom Assistant Windows 95 Rodopi Rodopi billing software 'AbacBill’ sql database rodopi Samba SWAT Package Any Local User Local User password schoolgirl member ich hci Securicor3NET Monet Cezzanne SGI Embedded Support Partner IRIX 6. 5. 6 Partner IRIX lp OutOfBox, demos, guest, 4DGifts (none by default) EZsetup Shiva LanRover AccessPort hello Any? SMC Barricade soho nbg800 Solaris sonic wall any firewall device SonicWall Any Firewall Device SpeedStream Spider Systems M250/M250L Sprint PCS SCH2000 see notes Menu – 8 – 0 (see notes) 40793Ssangyoung SR2501 2501Sun SunOS 4. 4 surecom ep3501 / 3506 own os Symnatec SysKonnect 6616Tekelec Eagle STP eagle Telebit netblazer 3. * setup / snmp setup / nopasswd Terayon TeraLink Getaway TeraLink 1000 Controller terayon nms Terrayon Titbas SCO haasadm lucy99 TopLayer AppSwitch 2500 siteadmin toplayer Toshiba TR-650 V2. 00 tr650 toshiba 480cdt TrendMicro ISVW (VirusWall) Trintech eAcquirer App / Data Servers t3admin Ullu ka pattha Gand mara Gandoo Bhosda Lund USR TOTALswitch amber Vina Technologies ConnectReach (none) voy WatchGuard FireBox wg (touch password) Webmin Any Unix / Lin Webramp 410i etc… wradmin trancell Win2000 Quick Time 4. 0 Englisch Windows 98 se 98 se Wireless Inc. WaveNet 2458 rootpass Xylan Omnistack 1032CF Omnistack 4024 Omniswitch switch xyplex mx-16xx setpriv Zyxel ISDN-Router Prestige 1000 zyxel prestige 300 series zynos 2. * ISDN Router Prestige 100IH prestige 600 series ZYXEL 641 ADSL prestige 128 modem-router

Więcej informacji: Goverment Network Security

Treści już przeniesione ze starej wersji serwisu, ale odnośniki do źródeł zewnętrznych jeszcze nie zaktualizowane

(ostatnia aktualizacja: 2014 r. ).

W ramach tej sesji uczestnicy powinni zacząć myśleć o zaplanowaniu i wprowadzeniu ePortfolio w swojej instytucji. W związku z tym zajmiemy się też narzędziami ePortfolio. Choć jest ich wiele (zarówno komercyjnych, jak i rozwiązań typu freeware/open source), to uczestnicy są zachęcani do zapoznania się i wykorzystania Mahary. W szczególności, po zakończeniu tej sesji powinni:

  • rozumieć powody wprowadzania ePortfolio w określonym kontekście (indywidualnym, grupowym, instytucjonalnym),

  • rozumieć skomplikowane zależności między elementami wprowadzania ePortfolio na poziomie indywidualnym, grupowym i instytucjonalnym,

  • stworzyć strategiczny plan wykorzystania systemu ePortfolio w swojej instytucji,

  • zaplanować implementację ePortfolio na poziomie indywidualnym, grupowym i instytucjonalnym.

Jeśli chodzi o wykorzystanie narzędzi, powinni być zdolni do:

  • zanalizowania przykładów narzędzi ePortfolio;

  • wykorzystania systemu ePortfolio na przykładzie Mahary;

  • udzielenia wsparcia we wdrażaniu ePortfolio w postaci systemu Mahara (na indywidualnym, grupowym i instytucjonalnym poziomie)

Na zakończenie sesji każdy uczestnik będzie posiadał zarys swojego indywidualnego ePortfolio, w tym: konto w systemie, profil osobisty, podstawowe artefakty cyfrowe, łącza lub wpisy w blogu. Będzie też posiadał plan zapoznania swoich uczniów z ePortfolio oraz plan na rozwijanie ePortfolio w swojej instytucji. Jeśli czujesz się gotowa/y do założenia ePortfolio ze swoimi uczniami zrób to teraz!

Strategie ePortfolio - kwestie makrodydaktyczne

Gdy będziesz planował/a wprowadzenie ePortfolio w swojej instytucji będziesz musiał/a podjąć decyzje na kilku poziomach. Jak każda innowacja, ePortfolio wymaga rozważenia różnych kwestii - administracyjnych i strategicznych, osobistych i technicznych. Istotne jest, by widzieć ePortfolio jako fragment większej całości: w ramach kontekstu lokalnego/regionalnego/krajowego, w perspektywie kształcenia przez całe życie, w związku z rozwojem zawodowym i rynkiem pracy. Szczegółowe kwestie, które także trzeba uwzględnić, to:

  • Wdrażanie:

    • ePortfolio a metody i strategie nauczania w Twojej instytucji oraz jej cele,

    • dostępne zasoby, zarówno ludzkie, jak i materialne (ich umiejętności i ilość),

    • plan strategicznego rozwoju Twojej instytucji,

  • Hardware i Software

    • interoperacyjność i integracja z innymi systemami (CMSy, bazy danych itp. ),

    • jakość serwerów i kopie danych,

    • technologie, które wspierają przenośne portfolio,

  • Systemy wsparcia i przydatność przy wzroście

    • system, który będzie przydatny wraz ze wzrastającą liczbą użytkowników,

    • pracownicy, którzy mają utrzymywać system i wspierać użytkowników,

    • infrastruktura dla szkolenia użytkowników i administratorów,

    • koszty utrzymania,

  • Bezpieczeństwo i prywatność

    • zabezpieczenie danych osobistych,

    • przechowywanie i zabezpieczanie ocen,

  • Własność

    • potwierdzania autorstwa,

    • własność artefaktów i wpisów (autor? instytucja? oboje? ),

    • co wolno zawrzeć w ePortfolio.

(W oparciu o Lorenzo and Ittelson Educause)

Jako, że ePortfolio zostało już wprowadzone w szkołach, w szczególności w USA, Kanadzie i kilku europejskich krajach, możesz zechcieć zerknąć na Przegląd studiów przypadków. (źródło chwilowo niedostępne).

Przegląd narzędzi

Rys. 1. Stadia rozwoju ePortfolio w organizacji (za: G. Siemens (1)):

  • Poziom 1 może składać się z prostych stron WWW oraz blogów lub wiki. Nawigacja po treściach jest ograniczona.

  • Poziom 2 to dynamiczne strony WWW. Dostępne są funkcje nawigacji i wyszukiwania. Właściciele portfolio mogą też tworzyć na stronie odrębne sekcje z różnymi opcjami dostępu.

  • Poziom 3 wymaga instytucjonalnego wsparcia dla ePortfolio, w tym właściwych instrukcji użycia. Instytucja może też dostarczać oprogramowania, które umożliwia użytkownikom stworzenie ePortfolio.

  • Na poziomie 4 instytucja musi zintegrować wykorzystanie i rozwój ePortfolio z procesami nauczania i oceny.

  • Poziom 5 osiągnięty jest, gdy instytucja działa w zgodzie z odpowiednimi standardami, umożliwia interoperacyjność ePortfolio z innymi instytucjami.

Kryteria selekcji

Dostępna jest szeroka literatura, która ułatwia dokonanie wyboru narzędzia. Istnieją też w Internecie serwisy umożliwiające przeanalizowanie charakterystyk wybranych narzędzi, jak Edutools.

Kiedy instytucja lub osoba chce wybrać właściwe narzędzie, musi rozpatrzyć kilka kwestii:

  • standardy - ponieważ przenośność jest sprawą kluczową. Uczący się muszą być w stanie przenosić swoje ePortfolio z jednej instytucji do innej.

  • łatwość użycia - oprogramowanie musi mieć prosty i atrakcyjny interfejs, tak żeby umożliwić szybkie szkolenie nauczycieli i uczniów. To szczególnie ważne w przypadku pracy z młodymi użytkownikami, którzy mają wysokie oczekiwania związane z łatwością obsługi narzędzi. Musi być też możliwy łatwy transfer plików i artefaktów. Bardzo wątpliwe, b użytkownicy korzystali z mało przejrzystej i niespójnej aplikacji.

  • trwałość to kolejna cecha, którą warto uwzględnić, zwłaszcza w przypadku dalszego rozwoju systemu ePortfolio. Wybrane narzędzie musi być niezawodne.

  • interoperacyjność - musi współdziałać z wykorzystywanymi już w instytucji LMS-ami. Jeśli używanych jest więcej narzędzi rozwijanych przez różnych twórców, to trzeba się upewnić, że zintegrowanie danych jest możliwe. Patrz także: Interoperacyjność - studia przypadków [ANG]. ePortfolio wspiera kształcenie się w ciągu całego życia. Jest więc całkiem prawdopodobne, że użytkownicy również po ukończeniu danego etapu edukacji będą chcieli korzystać z ePortfolio. Uczący się może też chcieć zachować dostęp do artefaktów stworzonych w czasie swojej nauki. Dlatego zarówno narzędzie, jak i instytucja muszą wspierać te wysiłki.

  • Cztery podejścia do rozwoju systemów ePortfolio w ramach instytucji (więcej w Lorenzo i Ittelson Educause (-2-))

    • "Zrób to sam": systemy rozwijane i dostosowywane do własnych potrzeb;

    • Systemy Open Source - darmowe i ogólnie dostępne;

    • Rozwiązania komercyjne - zakupione od producenta, zawierające licencje i opłaty za wsparcie.

    • Zwykłe narzędzia, nie rozwijane z myślą o ePortfolio, ale umożliwiające bardziej twórcze podejście (w tym np. edytory online)

W oparciu o Lorenzo i Ittelson Educause oraz Ali Jafari Educause Review. 45e82b3cc0decf1d_10519">

Ćwiczenie 0. 4. Wdrażanie ePortfolio w Twojej instytucji.

Zastanowiłeś/eś się, jaka jest Twoja grupa docelowa i jak chcesz wykorzystywać ePortfolio w swojej codziennej praktyce. Teraz chcielibyśmy, byś rozważył/a możliwości wprowadzenia ePortfolio na poziomie indywidualnym i instytucjonalnym.

Zrób analizę SWOT dotyczącą zastosowania ePortfolio przez Ciebie.

Kwestie do rozważenia:

  • Na jakim jesteś stadium rozwoju ePortfolio?

  • Po co Ci potrzebne ePortfolio?

  • Czy ePortfolio będzie elementem Twojego osobistego rozwoju?

  • Do jakich zasobów masz dostęp (osobistych, finansowych, technicznych) i jakie dalsze inwestycje są możliwe?

  • Jakie masz umiejętności/kompetencje? Jakie dalsze szkolenie jest Ci ewentualnie potrzebne? Jakie wsparcie otrzymasz?

  • Jaka jest twoja motywacja by używać ePortfolio?

Zrób analizę SWOT dotyczącą zastosowania ePortfolio w Twojej szkole

Kwestie do rozważenia:

  • Na jakim stadium rozwoju ePortfolio oraz TI jest twoja szkoła?

  • Po co Twoja instytucja miałaby wprowadzać ePortfolio?

  • Czy ePortfolio stałoby się częścią programu nauczania?

  • Do jakich zasobów ma dostęp Twoja szkoła (ludzkich, finansowych, technicznych) i jakie dalsze inwestycje są możliwe?

  • Jakie umiejętności/kompetencje mają nauczyciele? Jakie dalsze szkolenia będą ewentualnie potrzebne? Jakie wsparcie możecie otrzymać?

Jaka jest motywacja uczniów i nauczycieli by używać ePortfolio?

Stwórz wpis w blogu na temat najważniejszych spraw, o których trzeba pamiętać, gdy się wprowadza ePortfolio.

Ćwiczenie 0. 2. Wybór narzędzi

Do stworzenia ePortfolio można wykorzystać wiele różnych narzedzi. Różne przykłady można np. zobaczyć na stronie Helen Barrett (3). Stworzyła ona wiele wersji swojego osobistego ePortfolio, z wykorzystaniem różnych aplikacji - od arkusza kalkulacyjnego po rozwiązania komercyjne. Można tam też obejrzeć systemy przeznaczone do tworzenia ePortfolio: Elgg (4) i Mahara (5)

Ćwiczenie 0. 3. Analiza i wybór narzędzi.

Pracując w grupie zaprojektujcie system ePortfolio idealny dla celów Waszej instytucji. Wyobraźcie sobie, że chcecie wprowadzić ePortfolio, ale nie macie dostępu do żadnego dobrego narzędzia. Powinniście zdecydować, jakie funkcjonalności powinno ono posiadać:

  • Jakie byłyby przydatne?

  • Jakie są konieczne dla zrealizowania celów, o których mówiliście w trakcie wcześniejszych sesji i aktywności?

Pamiętajcie, że ePortfolio nie trzeba tworzyć tylko w jednym programie. Można wykorzystywać różne i wasze pomysły też mogą czerpać z różnych znanych Wam narzędzi. Spisz swoje wrażenia w blogu. Teraz wróć do systemu Mahara.

Które z funkcjonalności, które uznaliście za potrzebne, można tu znaleźć. Jakich brakuje w Maharze? Czy znalazłeś takie opcje, o których nie pomyśleliście, ale które uznajesz za ciekawe? Zaktualizuj swój wpis w blogu. Przedyskutuj to z grupą. 45e82b3cc0decf1d_10544" jscontroller="sGwD4d" jsaction="zXBUYb:zTPCnb;zQF9Uc:Qxe3nd;" jsname="F57UId">

Ćwiczenie 0. Tworzenie własnego ePortfolio - podstawy.

  • Określ, do kogo skierowane będzie Twoje osobiste ePortfolio. Jeśli już to zrobiłaś/eś sprawdź, czy potrzebne są jakieś uzupełnienia.

Po wybraniu narzędzia, z którego chcesz korzystać, powinnaś/powinieneś wykonać trzy proste zadania:

  • Załóż swoje konto,

  • Stwórz swój profil,

  • Stwórz wpis w blogu, w którym w kilku zdaniach podsumuj, co wyniosłaś/eś z tych warsztatów.

Przejrzyj swój profil i, jeśli to konieczne, uzupełnij go. Spróbuj stworzyć schemat swojego ePortfolio. Możesz tu też zamieścić łącza do swoich wcześniejszych wpisów na blogu. 45e82b3cc0decf1d_10558" jscontroller="sGwD4d" jsaction="zXBUYb:zTPCnb;zQF9Uc:Qxe3nd;" jsname="F57UId">

Ćwiczenie 0. 5. Planowanie wdrożenia ePortfolio.

Proces planowania:

  • Określ grupę docelową Twoich uczniów.

  • Jeśli już to zrobiłaś/eś sprawdź, czy potrzebne sa jakieś poprawki bądź uzupełnienia.

  • Zaplanuj wdrożenie indywidualnego ePortfolio uczniów. Weź pod uwagę:

    • analizę SWOT przygotowaną w ramach wcześniejszej aktywności,

    • kryteria i wskaźniki do ewaluacji ePortfolio,

    • zasoby, które już sa dostępne i które trzeba zdobyć (narzędzia, sprzęt, umiejętności itd. ),

    • strategie wdrażania,

    • założone cele i zadania,

    • przyjęte ramy czasowe,

    • strategie monitoringu i ewaluacji (zarówno procesu, jak i produktu końcowego).,

  • Zaplanuj wdrożenie ePortfolio na poziomie instytucjonalnym. Weź pod uwagę:

    • analizę SWOT przygotowaną w ramach wcześniejszej Aktywności,

    • zasoby, które już są dostępne i które trzeba zdobyć (narzędzia, sprzęt, umiejętności itd. ),

    • strategie wdrażania (integracja z programem nauczania, wymagania i specyfika konkretnej szkoły - np. zaangażowanie rodziców czy charakterystyka lokalnego rynku pracy),

    • założone cele i zadania,

    • przyjęte ramy czasowe,

    • strategie monitoringu i ewaluacji (zarówno procesu, jak i produktu końcowego).

Warto odwiedzić:

  • Attwell G, Recognising Learning: Educational and pedagogic issues in e-Portfolios, (6),

  • Barrett H., Creating ePortfolios with Web 2. 0 Tools (7),

  • Barrett H., My "Online Portfolio Adventure" (8),

  • Beetham. H., (2005) e-portfolios in post-16 learning in the UK: developments, issues and opportunities. Report for the JISC e-Learning and Pedagogy Programme. Dostępny online at (9),

  • Currant N., Murray C., Higgison C., Taylor J., Pellow A., Hennessy S., Raby S., Hairsine J., Sykes R. (2006) Implementing e-Portfolios: Technical and Organisational Issues, (10 już nie istnieje),

  • Jaffari A., Tackling challanges and identifying attributes, Educause Review July/August 2004 (źródło: http://www. edu/apps/er/erm04/erm044. asp obecnie już niedostępne online),

  • Lorenzo and Ittelson Educause, (12)

  • Mahara students userguidline and View Creation Quick Guide (13),

Patrz też Słownik e-portfolio:

  • Kryteria i wskaźniki do ewaluacji ePortfolio,

  • Przykłady ePortfolio,

  • Elementy wspólne ePortfolio.

Instrukcja montażu, części i serwisu C3 Technology Residential Gas Water Heaters

Bezpośredni link do pobrania Instrukcja montażu, części i serwisu C3 Technology Residential Gas Water Heaters

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Instrukcja montażu, części i serwisu C3 Technology Residential Gas Water Heaters