Dla komputerów Dell Inspiron 1210 oferowana jest ograniczona gwarancja, która obejmuje wszystkie części i usługi wymienione w specyfikacji produktu. Gwarancja obejmuje usługi naprawy lub wymiany części, jeśli są one uznane za wadliwe w okresie gwarancyjnym. Gwarancja obejmuje również zasilacz, akcesoria i oprogramowanie. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania ani odpowiedzialności za szkody wynikłe z naruszenia przepisów.
Ostatnia aktualizacja: Ograniczona gwarancja Dell Inspiron 1210
Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich, przetwarzanie danych, w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych, sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego akurat szukasz i potrzebujesz. Administratorami Twoich danych będzie Allegro, jak również partnerzy, z którymi stale współpracujemy.
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z Polityką ochrony prywatności, w tym ze względu na następujące potrzeby:
Spersonalizowane reklamy, Spersonalizowane treści, Pomiar reklam i treści, Opinie odbiorców i Opracowanie produktu. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić na Allegro. pl w zakładce Ustawienia plików cookies. Wycofanie jej nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania. Więcej informacji znajdziesz:
Polityka plików cookiesPolityka ochrony prywatności
Gwarancja - tylko rok?
- Posty: 4
- Rejestracja: 19 sty 2018, 14:12
- Lokalizacja: Banino
Gwarancja - tylko rok?
Cześć,
Dlaczego Dell daje tylko rok gwarancji na sprzęt? W X-KOM poinformowano mnie o tym, że 2 lata gwarancji jest od producenta i wykupiłem wtedy polisę uCare na sprzęt o rok przedłużający gwarę i na 3 lata od uszkodzeń mechanicznych?
W powyższy wypadku po roku nie mam już gwary? Czy to jakiś błąd?
Dell Inspiron 13 5370 i7-8550U/8GB/256SSD M. 2/Win10 /AMD R530
- piotr_solek
- Dellmania UltraUser
- Posty: 857
- Rejestracja: 31 sie 2015, 12:39
- Kontaktowanie:
Re: Gwarancja - tylko rok?
Postautor: piotr_solek » 20 sty 2018, 10:13
Byś może x-kom wprowadził cię w błąd i to od nich domagał bym się odpowiedzi. Być może też program wyświetlający stan gwarancji nie został zsynchronizowany stąd nie jest widoczna rozszerzona gwarancja. Jeśli informacje są ze strony producenta to weź dowód wykupienia gwarancji oraz "service tag" sprzętu i zadzwoń na Infolinie.
Upgrade i konserwacja laptopów. Modemy wwan.
Optymalizacja systemów w obrębie OS bez zbędnego zaśmiecania dodatkowymi aplikacjami. Zgadywanie upss tz diagnostyka drobnych usterek.
Nie pracuje dla Dell.
Wróć do „Forum Dell - Gwarancje”
Kto jest online
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Zakupiłeś komputer Dell ale nie otrzymałeś karty gwarancyjnej? Nie ma powodów do paniki..
Wśród osób, które po raz pierwszy zakupiły notebooka Dell często pojawia się pytanie "dlaczego nie otrzymałem karty gwarancyjnej od producenta"? Przyczyną tego jest cyfrowa gwarancja, która jest przypisana do każdego komputera.
Kiedy zerkniesz na spód swojego laptopa, ewentualnie sprawdzisz ustawienia w systemie BIOS znajdziesz tam siedmiocyfrowy kod sprzętu, tzw. SERVICE TAG. Z tym numerem nieodłącznie związany jest również okres gwarancji. Nie potrzebujemy papierowego dokumentu, gdyż dane o gwarancji zapisane są w systemie online.
Na ile gwrancja Dell jest jeszcze ważna dowiesz się klikając link poniżej, na otwartej stronie należy podać numer service tag laptopa:
https://www. com/support/home/pl/pl/plbsd1/products? app=warranty
Po podaniu poprawnych danych pojawi się tabela, w której rozpisane zostaną wszystkie warianty gwarancji. Może tam pojawić się kilka wpisów informujących o różnych składowych gwarancji, przykładowo bazowa roczna gwarancja mogła zostać rozszerzona do okresu 3 lat, co zostanie odnotowane w osobnej pozycji, z własnymi datami trwania.
Wyświeltona gwarancja Dell biegnie od daty produkcji, jeśli jednak dysponujemy odpowiednim dokumentem zakupu możemy egzekwować gwarancję uznając za okres początkowy datę faktury.
Jeżeli zakupiony komputer pochodzi z drugiej ręki, lub z importu dość istotne może okazać się pole wskazujące na kraj zakupu/rejestracji gwarancji. Aby móc bez problemów korzystać z pozostałego okresu gwarancji Dell powinniśmy posiadać dane pierwotnego właściciela komputera. W przypadku, gdy aktualny kraj rejestracji to Polska takie dane być może nie będą potrzebne, jednak w przypadku gdy komputer jest zarejestrowany za granicą mogą one okazać się niezbędne. Warto przed zakupem dowiedzieć się, czy aktualny właściciel posiada dane do transferu (przeniesienia) gwarancji na nowego właściciela. Przeniesienie następuje poprzez formularz online, potrzebne będą dane osobowe (Imię/nazwisko lub nazwa firmy, oraz adres email) oraz service tag sprzętu, którego gwarancję chcemy przetransferować. Przed upływem 30 dni powinniśmy otrzymać potwierdzenie przeniesienia gwarancji na nowe dane.
W przypadku napraw gwarancyjnych produktów z kategorii akcesoria najbezpieczniej jest skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą, który zrealizuje gwarancję samodzielnie lub poinstruuje w jaki sposób wyegzekwować ją samodzielnie u producenta. Niezależnie od wybranej opcji niezbędnym elementem będzie dowód zakupu, radzimy więc zachować go w bezpiecznym miejscu. Przydatne mogą być również dane na naklejkach serwisowych Dell znajdujących się na pudełku, dlatego jeżeli taka naklejka widnieje na opakowaniu zakupionego produktu to warto je zachować.