Regulacja ręczna Ge Aeq06

Regulacja ręczna Ge Aeq06 jest jednym z najnowszych modeli klimatyzatorów firmy GE. Regulacja ręczna Ge Aeq06 oferuje użytkownikom pełną kontrolę nad temperaturą i jakością powietrza w pomieszczeniu. Urządzenie wyposażono w wyświetlacz LED, aby użytkownik mógł łatwo monitorować stan klimatyzacji w pomieszczeniu i wybrać odpowiednie ustawienia dla swoich potrzeb. Regulacja ręczna Ge Aeq06 zapewnia również oszczędność energii i łatwą konserwację. Urządzenie jest wyposażone w czujnik temperatury, aby automatycznie dostosować przepływ powietrza i temperaturę w pomieszczeniu. Regulacja ręczna Ge Aeq06 zapewnia użytkownikom pełną kontrolę nad klimatyzacją w ich domu lub biurze.

Ostatnia aktualizacja: Regulacja ręczna Ge Aeq06

Please add exception to AdBlock for elektroda. pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points!

flamm1 17 Sep 2021 13:27 3012

  • #1Level 6  

    #1

    Mam problem z odszukaniem połozenia bębna aby można było trafić wkrętakiem na kółko regulacyjne. Świecenie latarką przez otwór w bębnie nie daje widoczności.

  • Helpful post

    #2piotrekwoj1Level 40  #2

    Jak dobrze pamiętam centralnie na dole.

  • #3luzik e34Level 15  #3

    A niema czasem z tyłu osłony gumowej zaślepki po jej zdjęciu może będzie widać regulację.

  • #4#4

    Właśnie przez ten otwór regulujesz i spokojnie można przez niego zobaczysz to jest taka jakby gwiazdka. Z tyłu nic nie ma.

  • #5#5

    piotrekwoj1 wrote:

    Właśnie przez ten otwór regulujesz i spokojnie można przez niego zobaczysz to jest taka jakby gwiazdka.

    "" spokojnie przez niego zobaczysz""? Przecież napisałem, że nic nie widać, nawet świecąc punktową latarką. Bardziej by mi zależało na podaniu kątowego położenia otworu na wkrętak, tak, aby po włożeniu wkrętaka trafił on na krązek regulacji.

    Dodano po 2 [minuty]:

    piotrekwoj1 wrote:

    Jak dobrze pamiętam centralnie na dole.

    Chyba jednak nie "centralnie "

    Dodano po 1 [minuty]:

    luzik e34 wrote:

    A niema czasem z tyłu osłony gumowej zaślepki po jej zdjęciu może będzie widać regulację.

    Nie ma!

  • #6#6

    flamm1 wrote:

    Chyba jednak nie "centralnie "

    Chyba jednak jest, nie wiesz jak to wygląda dlatego ciężki Ci to sobie wyobrazić jak jest ustawiony.

    To jest ten srebrny element na środku.

  • #7#7

    piotrekwoj1 wrote:
    flamm1 wrote:

    Chyba jednak nie "centralnie "

    To jest ten srebrny element na środku.

    Jezeli tak będzie, to bardzo serdecznie Ci dziękuję.

  • #8#8

    Po zdjęciu tarczobębna sam zobaczyłem jak to jest.

  1. 17-02-2014, 08:33#1

    Regulacja hamulca ręcznego

    Wczoraj przyszło mi pozostawić autko na chwilę na stromej pochyłości i mimo, że ręczny postawiłem prawie pionowo i wbiłem jedynkę nie odważył bym się tak pozostawić autka. Przejechałem w inne miejsce i doszedłem z buta.
    Pytanie- jak wyregulować ręczny?
    Mam wyraźnie zbyt duży luz na linkach i stąd konieczność tak mocnego zaciągania. Oba koła hamują, mechanizmy przy kołach wyczyszczone i nasmarowane. Podniosłem mieszek przy dźwigni ręcznego i widać tam śrubę, która wdg mnie odpowiada za napięcie linek, tyle że nie wiem jak się do niej dostać. Wygląda to tak, że w podłokietniku, po otwarciu dużego schowka pod gumową wykładziną jest plastikowa zaślepka idealnie nad tą śrubą, ale bez sensu było by ją wyłamywać. Muszę ściągać cały podłokietnik czy jest inny patent na naciąg linek?
    › Więcej... : Regulacja hamulca ręcznego

  2. 17-02-2014, 08:40#2Pod wspomnianą zaślepką jest śruba regulacji. Zaślepkę musisz wyłamać. Przeprowadzałem regulację wg eLearna. Musisz zaznaczyć na śrubie jak jest dokręcona. Następnie luzujesz ją kilka obrotów, potem odpalasz silnik i kilka razy wciskasz hamulec nożny do oporu. Na włączonym silniku dokręcasz śrubę w podłokietniku i sprawdzasz jak hamuje ręczny. Po 5-6 kliknięciach ręczny powinien blokować koła. W razie czego cała procedura jest w eLearnie.

    "For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" - Jeremy Clarkson

  3. 17-02-2014, 08:47#3
  4. 17-02-2014, 08:53#4Ja przeciąłem dwa zaczepy zaślepki i ją odgiąłem. Po operacji jakoś się jeszcze trzyma na miejscu.
  5. 14-09-2016, 14:28#5
  6. 14-09-2016, 15:44#6

    ModeratorQuadrifoglio Verde


    159 1. 9 JTDm 16V '06 => 2. 2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3. 2 JTS Q4 '06 => 159 2. 2 JTS '08, Nuova Bravo 1. 4 T-Jet '10

  7. 08-03-2020, 17:19#7

    UżytkownikJestem NOWY - nie krzyczcie!


    Pany nic nie trzeba łamać. Odkrecacie 5 torxów T20. Jeden pod tą mała gumą przy tym plasticzku co mówicie. Dwa kolejne na samym dnie pod dużą gumą i dwa trzymające klapkę. I wyciągacie do góry cały ten schowek. Zostaje w środku tylko regulacja kilmatyzacji schowka. Nie trzeba jej wyjmowac. Dużo lepszy dostęp.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 222

    Ostatni post / autor: 08-01-2022, 21:12

  2. Odpowiedzi: 4

    Ostatni post / autor: 23-01-2015, 19:22

    Odpowiedzi: 2

    Ostatni post / autor: 11-02-2011, 11:50

    Odpowiedzi: 14

    Ostatni post / autor: 29-11-2010, 23:31

    Ostatni post / autor: 12-02-2009, 22:40

    alfa 159 jak podkrecic reczny

    ,

    regulacja recznego alfa 159

    ,

    jak podciagnac reczny alfa 159

    ,

    ustawienie recznego alfa 159

    ,

    alfa 157 regulacja recznego

    ,

    regulacja recznego

    ,

    alfa romeo 159 regulacja recznego z kabiny

    ,regulacja naciagu recznego hamulca alfa 159,regulacja r, regulacjia recznego alfa 159,regulacja recznego w alfa 159,instrukcja regulacji recznego w alfa 159,pociagniecie linki 159,alfa romeo 159 regulacja recznego,regulacja hamulca recznego alfa 159,alfa romeo 159 regulacja linek hamulcowych,ewgulacja recznego alfa 159,wymiana linki recznego alfa 159,Regulacja hamulca recznego alfa 145,jak poluzowac reczny alfa 159,regulacja recznego mito,alfa romeo 159 wymiana linki od recznego,gdzie sie podciaga reczny alfa 159, przymarznietqblinka recznego alfa 159

    Tagi dla tego tematu

    [159],hamulca,regulacja,ręcznego,ustawienie recznego alfa 159,jak poluzowac reczny alfa 159,alfa 159 jak podkrecic reczny,regulacja recznego mito,gdzie sie podciaga reczny alfa 159,regulacja hamulca recznego alfa 159,alfa romeo 159 regulacja recznego,alfa 157 regulacja recznego,regulacja recznego,regulacja naciagu recznego hamulca alfa 159,jak podciagnac reczny alfa 159,regulacjia recznego alfa 159,regulacja recznego w alfa 159,instrukcja regulacji recznego w alfa 159,pociagniecie linki 159,przymarznietqblinka recznego alfa 159

    Zobacz tagi

    Uprawnienia

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
  3. BB Code jest aktywny(e)
  4. Emotikony są aktywny(e)
  5. [IMG] kod jest aktywny(e)
  6. [VIDEO] code is aktywny(e)
  7. HTML kod jest wyłączony
  8. Zasady na forum

    #1

    ford::amateur

    Zarejestrowany: 15-11-2007

    Postów: 5

    01-12-2007, 13:23

    Sprawdzenie luzów zaworowych


    Witam,

    postanowiłem sprawdzić luzy zaworowe w moim mondeo i w razie potrzeby zrobić regulację.
    Czy może polecić mi ktoś warsztat z Krakowa lub okolic, gdzie przeprowadzał taką operację?
    Dzwoniłem do ABC Focus, ale nie robili tego jeszcze w MkIII, więc nie palę się, żeby mój był pierwszy.

    Pozdrawiam

    Ostatnio edytowane przez TOMAS; 13-08-2010 o 19:38Powód: dodanie prefiksu

    01-12-2007, 21:03#2

    ford::advanced

    Zarejestrowany: 11-04-2007

    Skąd: Krakow

    Model: Ford Mondeo

    Silnik: TDCI 130KM

    Rocznik: 2004

    Postów: 236

    A czy przypadkiem nowe silniki nie maja automatycznej (hydraulicznej) regulacji luzow zaworowych?

    Tez o to pytalem w ABC Focus - bo nie wiem czy mi klepia zawory czy wtryski jak autko jest zimne, ale ja mam TDCI, a Ty widze benzynke

    Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

    POzdr01-12-2007, 22:16#3

    ford::professional

    Imię: Kuba

    Zarejestrowany: 14-09-2004

    Skąd: Bielsko - Biała

    Model: Kuga

    Silnik: 1. 5

    Rocznik: 2020

    Postów: 1, 929
    W MKIII 4 cylindrowe benzyniaki nie mają hydrauliki, regulacja "ręczna".01-12-2007, 22:22#4

    ford::expert

    Zarejestrowany: 08-10-2004

    Skąd: Wawa i okolice

    Model: Mondeo MKIII i Focus MK I

    Silnik: TDCI 2. 0 115KM i 1. 6 16V

    Rocznik: 2003 i 2004

    Postów: 4, 590
    Hydraulika była w benzynach od 1993-1998 roku. Teraz jest regulacja płytkowa! :-) Postęp technologiczny:-)01-12-2007, 22:40#5

    Cytat:

    Napisał llechu

    regulacja płytkowa

    I tak i nie, zasadniczo sama regulacja jest oparta na tej samej idei, natomiast wymieniasz nie płytki tylko kompletne popychacze ( do nabycia w ASO czas oczekiwanie 7 dni roboczych Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. )
    Z tym ze najczęściej potrzeba 3-4 popychacze, reszta to żonglerka tak aby uzyskać optymalne luzy.
    Oczywiście w pesymistycznym wypadku należy liczyć 16 sztuk, ale ja się jeszcze z taką ewentualnością nie spotkałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. 02-12-2007, 10:22#6

    ford::average

    Zarejestrowany: 06-09-2005

    Postów: 81

    Panowie,
    Wygląda na to, że jeździmy innymi Fordami. Siniki benzynowe 1. 8 i 2. 0 Duratec-HE (oraz diesla 2. 0 Dutatorq-DI/TDCI) posiadają hydrauliczne popychacze zaworów, a rorząd jest bezobsługowy, luz zaworowy nie wymaga regulacji w ramach czynności obsługowych. (Inforamcja z ksiązki "Sam naprawiam samochód Ford Mondeo" H. R. Etzold - wydawnictwo WKŁ). Zachęcam do lektury.
    Pozdrawiam

    P. S. Jezli ktoś z Was dał się naciągnąć przez ASO na regulację zaworów w Mondeo, to niezła checa

    Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. 02-12-2007, 10:40#7

    Kolego DD,

    bardzo ciekawa informacja, jeśli tak jest, to byłoby bardzo dobrze. Niestety nie mam książki, może warto ją kupić.
    Może jednak w książce jest błąd? Jeśli przejrzysz forum w temacie luzów zaworowych, zobaczysz, że wszyscy mówią, że regulacja zaworów jest ręczna (za pomocą szklanek). Sam już nie wiem.02-12-2007, 11:03#8
    Napisał macquaiers

    Jeśli przejrzysz forum w temacie luzów zaworowych, zobaczysz, że wszyscy mówią, że regulacja zaworów jest ręczna (za pomocą szklanek).

    Echmmmm, jeśli za pomocą szklanek to znaczy, że hydrauliczna (to jeden z elementów układu samoczynnego kasowania luzów). Ręczna regulacja zaworów odbywa się za pomocą tzw. płytek. Ale przyznam, że nie mam 100% pewności jak jest w silnikach od MKIII. Na pewno w zetecach od 98 roku zrezygnowano z hydrauliki. Pojawiła się czarna pokrywa zaworów i regulacja płytkowa.02-12-2007, 13:11#9
    No właśnie, Ty twierdzisz - że jeśli są szklanki (a tak jest w MKIII) - to regulacja jest hydrauliczna, a więc nie ma potrzeby sprawdzania i regulacji luzów zaworowych. Znalazłem natomiast w bardzo wielu postach informację, że nie ma regulacji hydrauliczne, tylko że trzeba dokonywać co jakiś czas sprawdzania luzów i regulacji (normalnie co 160 tys, przy założonym gazie - co max. 30tys. ) Wg tych informacji, regulacja polega na wymianie szklanek i jako taka - jest dość kosztowna (jedna szklanka 50 - 100zł) + robocizna.
    Opinie jak widać są rozbieżne:fcp1102-12-2007, 19:13#10

    Zarejestrowany: 01-11-2007

    Mondeo III z silnikami z seri Duratec HE czyli 1. 0 nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Reguluje się szklankami, koszt jednej ok. 60-70 zł.

    Regulacja ręczna Ge Aeq06

    Bezpośredni link do pobrania Regulacja ręczna Ge Aeq06

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Regulacja ręczna Ge Aeq06