Rodzina produktów Specyfikacja i informacje dla użytkownika Podręcznik Beko Wm84145w

Rodzina produktów Beko WM84145W to wysoce funkcjonalne i wydajne pralki, które zapewniają użytkownikom szeroki zakres możliwości. Pralka ma szeroki zakres opcji, w tym programy i ustawienia, dzięki którym użytkownicy mogą wybrać najlepsze rozwiązanie dla swoich potrzeb. Pralka jest wyposażona w duży, zaokrąglony bęben, który zapewnia skuteczne i delikatne pranie, a także wskaźnik poziomu wody, który pozwala na dostosowanie ilości wody do wymagań każdego prania. Pralka posiada również system odciążający, który zapobiega przeciążeniu silnika i zapewnia długą żywotność. Pralka posiada również szeroki zakres funkcji, w tym funkcje nawigacji, które pozwalają użytkownikom wybrać najlepszy program dla ich potrzeb. Pralka jest wyposażona w podręcznik użytkownika, który pozwala na łatwe zarządzanie i korzystanie z produktu. Pralka jest również wyposażona w szereg informacji dotyczących specyfikacji, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo zrozumieć zalety produ

Ostatnia aktualizacja: Rodzina produktów Specyfikacja i informacje dla użytkownika Podręcznik Beko Wm84145w

Zintegrowane rozwiązania zabezpieczeń pozwalają wyprzedzać działania osób o złych zamiarach.

Poznaj produkty dla przedsiębiorstw

Microsoft 365 Defender

Zapobiegaj atakom na tożsamości, punkty końcowe, aplikacje, pocztę e-mail, dane i aplikacje w chmurze oraz wykrywaj je, dzięki funkcjom rozszerzonych możliwości wykrywania zagrożeń i reagowania na nie (XDR).

Microsoft Defender dla Chmury

Znajduj słabe punkty w konfiguracji chmury, wzmocnij ogólny stan zabezpieczeń środowiska i chroń obciążenia w wielu chmurach oraz środowiskach hybrydowych przed pojawiającymi się zagrożeniami za pomocą funkcji XDR.

Microsoft Defender dla Firm

Ekonomiczna i łatwa w obsłudze ochrona punktów końcowych klasy korporacyjnej dla małych i średnich firm.

Microsoft Defender dla użytkowników indywidualnych

Uzyskaj ochronę zabezpieczeń online dla użytkowników indywidualnych i rodzin w jednej, łatwej w obsłudze aplikacji. 1

Wpisy w blogu i wydarzenia

Artykuł

Przedstawiamy usługę Microsoft Defender dla Firm

Dowiedz się, jak wprowadzić zabezpieczenia punktu końcowego klasy korporacyjnej w małej lub średniej firmie.

Blog

Przedstawiamy usługę Microsoft Defender dla użytkowników indywidualnych

Zobacz, jak usługa Microsoft Defender dla użytkowników indywidualnych sprawia, że świat staje się bezpieczniejszy.

Chroń wszystko

Zabezpiecz swoją przyszłość. Już dziś zapoznaj się z opcjami zabezpieczeń.

Z Encyklopedia Zarządzania

Procedura rozwoju nowego produktu
Polecane artykuły
  • Rachunek kosztów docelowych
  • Planowanie sprzedaży
  • Analiza portfolio
  • Badania rynku
  • Kampania reklamowa
  • Wyroby
  • Strategia marketingowa
  • Strategia rozwoju
  • Jakość projektowana

Termin nowy produkt nie jest pojęciem jednoznacznym. Można określić trzy główne podejścia:

  • nowy produkt jest produktem zupełnie oryginalnym, nieistniejącym do tego czasu na rynku, którego wytwarzanie rozpoczęło się po raz pierwszy,
  • nowy produkt odróżnia się od prototypów i analogów, wszelka progresywna zmiana odróżnia go od już znanych produktów. Zmiany te mogą dotyczyć surowców, materiałów, technologii, wyglądu itp.
  • produkt uważa się za nowy kiedy ma udoskonalone charakterystyki, na przykład funkcje, konstrukcję, kształt.

Pod względem przedsiębiorstwa, nowy produkt jest całkowitą nowością lub modyfikacją w zależności od celów i możliwości producentów, ponieważ potrzebne są odpowiednie koszty dla wprowadzania produktu na rynek:

  • nowy produkt na świecie (nowy produkt na nowym rynku),
  • nowa linia produkcyjna
  • dopełnienie do istniejącej linii produkcyjnej (nowy produkt uzupełnia istniejący asortyment),
  • zmiana lub udoskonalenie istniejącego produktu,
  • skierowanie istniejącego produktu na nowy rynek.

Pod względem konsumentów innowacyjność produktu określa się tym, jak ten produkt jest postrzegany na rynku i jak go kupują. Istnieją trzy poziomy zapoznania się konsumentów z produktem:

  • pierwszy poziom - produkty, które nie wymagają długiego zapoznania się, bo zmiany są znane dla konsumentów,
  • drugi poziom - produkty, które rozszerzają istniejącą praktykę jego stosowania, ale nie wymagają zbyt długiego zapoznania,
  • trzeci poziom - nowe produkty, bez analogów.

Etapy planowania nowego produktu

W procesie planowania nowych produktów wyodrębnia się 7 etapów:

  • Poszukiwanie pomysłu dla nowego produktu
  • Ocena i selekcja pomysłu
  • Analiza marketingowa
  • Plan strategii marketingowej produktu
  • Analiza ekonomiczna
  • Tworzenie produktu
  • Testowanie rynku
  • Komercjalizacja

Poszukiwanie pomysłu nowego produktu

Ten etap polega na poszukiwaniu różnorodnych pomysłów dla stworzenia nowego produktu. Głównymi źródłami nowych pomysłów są: rynek, konsumenci, sprzedawcy, konkurenci. Celem tego etapu jest zdobycie jak największej liczby pomysłów. Istnieją różne metody generowania nowych pomysłów: burza mózgów, metoda 635, metoda morfologiczna, kontrolna lista innowacji itd.

Ocena i selekcja pomysłu

W tym etapie przeprowadza się wstępna ocena wszystkich pomysłów i wyznacza się który z nich odpowiada celom firmy oraz czy jest możliwa realizacja tej idei. Na tym etapie istnieje możliwość popełnienia dwóch błędów:

  • rezygnacji z dobrego pomysłu,
  • przepuszczenie złych pomysłów.

Analiza marketingowa

Na następnym etapie sprawdza się pomysł i stwarza się koncepcja produktu. Celem tego etapu jest określenie postawy konsumentów wobec koncepcji nowego produktu, uzyskanie wiedzy o tym kto jest zainteresowany tym produktem, kto będzie z niego korzystał i w jakich celach.

Plan strategii marketingowej produktu

Na czwartym etapie projektuje się plan strategii marketingowej nowego produktu, który ma na celu wprowadzić produkt na rynek. Ten projekt składa się z trzech części:

  • W pierwszej części opisuje się rynek docelowy, przewidywalne pozycjonowanie produktów, wielkość sprzedaży oraz zysk w ciągu kilku pierwszych lat produkcji,
  • W drugiej części projektu określa się planowaną cenę, kanały dystrybucji, marketingowy budżet na pierwszy rok.
  • W trzeciej części określa się wielkość sprzedaży i marżę, które przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć w ciągu kilku pierwszych lat oraz opis strategii marketing mix.

Analiza ekonomiczna

Na tym etapie można uzyskać odpowiedź na pytanie: jakie jest prawdopodobieństwo, że realna wielkość sprzedaży, udział w rynku i zyski ze sprzedaży nowego produktu będą odpowiadały opracowanej strategii marketingowej?Prognoz wielkość sprzedaży buduje się w oparciu o analizę sprzedaży istniejących i podobnych produktów na rynku. Podobnie się buduje prognozę przychodów i kosztów.

Tworzenie produktu

Na tym etapie stworzenie rzeczywistego produktu w oparciu o jego koncepcję nowego. Należy opracować:

  • konstrukcję produktu,
  • materiał, z którego będzie wykonany,
  • technologię jego produkcji,
  • opakowanie itd.

Testowanie rynku

Szósty etap polega na testowaniu produktu w rzeczywistych warunkach rynkowych. Celem tego etapu jest przetestowanie produktu i programu marketingu, obserwacja reakcji konsumentów, pośredników oraz konkurentów.

Komercjalizacja

Od informacji, zebranej w trakcie testowania produktu, zależy czy będzie ten produkt wytwarzany czy nie. Przy komercjalizacji, lub wprowadzeniu nowego produktu na rynek, firma powinna odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Kiedy? - określa się odpowiedni termin wprowadzania
  • Gdzie? - jedne miasto, kilka regionów, rynek krajowy czy międzynarodowy
  • Jak? - określa się plan działania.

Bibliografia

  • Altkorna J. (red. ) (2004), Podstawy Marketingu, Instytut Marketingu, Kraków, s. 138-157
  • Badowska S. Źródła i inspiracje wprowadzania innowacji produktowych, Uniwersytet Gdański
  • Boroń W. Zarządzanie projektowaniem a marketingowa strategia rozwoju nowych produktów, Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Katowice
  • Kotler Ph. (1999), Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa
  • Michalski E. (2003), Marketing podręcznik akademicki, PWN, Warszawa, s. 205 - 206
  • Sojkin B. php/Zarz%C4%85dzanie" title="Zarządzanie">Zarządzanie Produktem, PWE
  • Sosnowska A. (2000), Zarządzanie nowym produktem, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa
  • Sulszyńska U. (2002) Strategiczne znaczenie nowych produktów w działaniu przedsiębiorstw, Ruch prawniczy, ekonomiczny i socjologiczny, zeszyt 4

Autor: Krzysztof Kulasa, Viktoria Kryzhanivska

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, ta strona korzysta z plików cookies. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać czytając politykę prywatności. Wyrażam zgodęPolityka prywatności

Rodzina produktów Specyfikacja i informacje dla użytkownika Podręcznik Beko Wm84145w

Bezpośredni link do pobrania Rodzina produktów Specyfikacja i informacje dla użytkownika Podręcznik Beko Wm84145w

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Rodzina produktów Specyfikacja i informacje dla użytkownika Podręcznik Beko Wm84145w