Haier Ult 26e to wielofunkcyjna pralka automatyczna produkowana przez chińską firmę Haier Group. Urządzenie wyposażone jest w sześć programów prania, w tym programy do prania delikatnych i bardzo delikatnych tkanin, a także programy do prania wstępnego i prania białego. Pralka posiada również funkcję oszczędzania energii, która pozwala na obniżenie zużycia energii o do 25%. Haier Ult 26e posiada także trójstopniowy system bezpieczeństwa, który zapobiega przeciekom wody w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii. Pralka jest również łatwa w użytkowaniu i posiada czytelny wyświetlacz LCD, który pozwala na łatwe odczytanie odpowiednich ustawień i używania wszystkich funkcji. Haier Ult 26e to wytrzymała i wszechstronna pralka, która zapewni wydajne i bezpieczne pranie.
Ostatnia aktualizacja: Zarys techniczny Haier Ult 26e
1 - Zasady ogólne
Gwarant, firma Candy Hoover Polska Sp. z o. o. zwana dalej „Haier”, udziela Gwarancji na urządzenia AGD marki HAIER na poniższych warunkach.
Przedmiot gwarancji
Gwarancją objęte są następujące urządzenia marki HAIER: chłodziarki, zamrażarki, chłodziarko-zamrażarki, pralki, suszarki, pralko-suszarki, zmywarki, witryny chłodnicze do win, kuchenki mikrofalowe, piekarniki, czajniki, tostery, wyciskarki do cytrusów oraz blendery.
Czas trwania gwarancji
Gwarancja obowiązuje przez okres 24 miesięcy liczony od daty zakupu.
Zasięg terytorialny
Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i dotyczy wyłącznie urządzeń marki HAIER wprowadzonych do obrotu przez firmę Candy Hoover Polska Sp. na rynek polski.
Ważność
Gwarancja obejmuje urządzenia nowe, pełnowartościowe a uprawnienia gwarancyjne przysługują osobie fizycznej zwanej dalej Klientem, która nabyła towar w celu bezpośrednio nie związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
Do realizacji uprawnień gwarancyjnych wymagany jest dowód zakupu oraz prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna. Haier zastrzega sobie prawo odmowy naprawy gwarancyjnej jeśli informacje na dokumencie zakupu i karcie gwarancyjnej są niezgodne z danymi urządzenia. Usunięcie tabliczki znamionowej urządzenia unieważnia gwarancję.
Zgłoszenia i obsługa reklamacji
Problemy techniczne należy zgłaszać na infolinię HAIER nr tel. 22 5851111 lub 0 801081314 lub poprzez stronę internetową http://www. pl zakładka wsparcie serwisowe.
Wady ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez autoryzowany serwis w możliwie najkrótszym terminie, nieprzekraczającym 30 dni licząc od daty przyjęcia zgłoszenia. Naprawy dużych urządzeń AGD wykonywane będą u klienta, w razie konieczności naprawy w warsztacie serwis przewiezie urządzenie do warsztatu i z powrotem. Do naprawy wymagane jest udostępnienie urządzenia przez Klienta.
Jeśli usterki nie da się usunąć Gwarant może podjąć decyzję o wymianie urządzenia na nowe oferując urządzenie identyczne lub o zbliżonych parametrach.
W przypadku gdy wymiana nie będzie możliwa Gwarant wystawi oświadczenie serwisowe umożliwiające rozliczenie reklamacji przez sprzedawcę urządzenia.
Jeśli podczas wizyty technika okaże się, że urządzenie działa prawidłowo lub zgłaszany problem nie jest objęty gwarancją klient może być obciążony kosztami interwencji serwisu.
2 - Ograniczenia
Gwarancja nie obejmuje:
- materiałów i czynności należących do normalnej obsługi eksploatacyjnej, np. zainstalowanie sprzętu, programowanie, czyszczenie filtrów, pompy, wymiana żarówek i bezpieczników, sprawdzenie działania, konserwacja. Usługi w/w są płatne przez Klienta,
- części zużywających się, np. żarówek, uszczelek, filtra węglowego, filtra tłuszczu, filtra wody, pokręteł,
- naprawy lub wymiany, ani zwrotu ceny zakupu w odniesieniu do urządzeń, w których ujawniły się usterki spowodowane zaniedbaniami ze strony klienta oraz/lub eksploatacją niezgodną z instrukcją obsługi dołączoną do urządzenia w momencie sprzedaży, wynikające z uderzenia pioruna, działania warunków atmosferycznych, przepięć oraz przetężeń, niewystarczającego lub nieregularnego zasilania elektrycznego, nieprawidłowego użycia lub użycia niezgodnego z normami technicznymi oraz/lub zasadami BHP obowiązującymi w kraju, w którym urządzenie jest eksploatowane, a także odszkodowania za ewentualne szkody spowodowane przez urządzenia,
- naprawy, wymiany ani zwrotu ceny zakupu w związku z nieprawidłowościami w pracy urządzenia wynikającymi z instalacją niezgodną z instrukcją instalacji dołączoną do urządzenia oraz z napraw bądź modyfikacji urządzenia przeprowadzanych przez nieautoryzowane serwisy, osoby nieupoważnione przez HAIER, a także odszkodowania za ewentualne szkody spowodowane przez urządzenia,
- uszkodzeń mechanicznych i szkód transportowych
- odszkodowania za szkody przypadkowe lub wynikających z utraty lub niemożności wykorzystania urządzenia, odszkodowanie za zepsute artykuły spożywcze, zniszczoną lub zabrudzoną odzież,
- Haier nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszone braki / uszkodzenia dotyczące akcesoriów takich jak: półki do chłodziarek, półki na butelki, pojemniki na jajka, żarówki, itp. w momencie gdy zgłoszenie takie zostanie zarejestrowane po 7 dniach od momentu zakupu sprzętu przez Klienta końcowego,
- Klient traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji w przypadku dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych. Gwarancja może nie mieć zastosowania w sytuacji, gdy sprzęt używany jest do celów przemysłowych, komercyjnych lub innych niezgodnych z przeznaczeniem.
- Montaż urządzenia wymagający specjalistycznego podłączenia, np. płyty kuchennej, piekarnika, musi być przeprowadzony wyłącznie przez instalatora z uprawnieniami w sposób zalecany przez producenta. Zbadanie skuteczności obwodu ochronnego instalacji elektrycznej lub szczelności instalacji gazowej dokonane po montażu urządzenia należy potwierdzić w karcie gwarancyjnej pieczątką i podpisem instalatora pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień klienta wobec sprzedawcy wynikających z przepisów o rękojmi.
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy technicznej w zakresie użytkowania lub konserwacji urządzeń Haier? Skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy. Zadzwoń pod unikalny numer dla całej Polski* 801081314 - 22 5851111 lub skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy (przed telefonem upewnij się, że masz pod ręką numer seryjny znajdujący się na produkcie i datę zakupu).
*Koszt połączenia według stawek operatora
Strona informacyjna
- Strona główna
- O firmie Haier
N°1 na świecie w produkcji sprzętu AGD, 14. rok z rzędu
(Źródło: Euromonitor International Limited)
- Haier w pigułceHaier w pigułce
- Kim jesteśmyKim jesteśmy
- Nasze przekonaniaNasze przekonania
- Haier w PolsceHaier w Polsce
15. 4%
UDZIAŁU W RYNKU DETALICZNYM W 2018 ROKU
(Źródło: Euromonitor International Limited)
$ 39. 1
MLD USD GLOBALNYCH OBROTÓW W 2018 ROKU
160+
KRAJÓW I REGIONÓW
78. 000
PRACOWNIKÓW NA CAŁYM ŚWIECIE
122
ZAKŁADY
11
OŚRODKÓW BADAWCZO-ROZWOJOWYCH
25
OŚRODKÓW PRZEMYSŁOWYCH
106
CENTRÓW SPRZEDAŻY
Kim jesteśmy
Blisko naszych klientów
Od ponad 30 lat firma Haier wykorzystuje swoją energię i doświadczenie do opracowywania najlepszych urządzeń AGD, tak, aby zadowolić naszych najbardziej wymagających klientów.
Od 1984 roku, czyli od momentu założenia firmy, kieruje nią ten sam Prezes i Dyrektor Generalny – Zhang Ruimin, któremu od początku przyświeca cel tworzenia niezawodnych produktów wysokiej jakości. Za ważny punkt zwrotny w historii firmy uważane jest zdarzenie, które miało miejsce w pierwszym roku jego pracy, kiedy to w reakcji na reklamacje dotyczące wadliwych chłodziarek podjął radykalne działanie polegające na zniszczeniu urządzeń młotem w obecności wszystkich pracowników.
Od tego czasu firma przechodziła ewolucję, dostosowując się do zmiennych wymagań współczesnego świata i dzisiejszych konsumentów, opierając się na stale przyświecających jej kluczowych wartościach: jakości i niezawodności, co pozwala nam oferować doskonałe, innowacyjne i nowoczesne produkty.
Zdajemy sobie sprawę, że tylko będąc blisko naszych klientów i wsłuchując się w ich potrzeby i oczekiwania, będziemy w stanie ułatwić ich codzienne życie. Nasze zaangażowanie w ciągłe udoskonalanie i rozszerzanie gamy produktów pozwoliło nam stać się życiowymi towarzyszami naszych klientów i światowym leaderem w branży urządzeń gospodarstwa domowego nieprzerwanie od dziesięciu lat.
Nasze przekonania
Naszym najważniejszym ośrodkiem badawczym są domy naszych klientów
Naszym celem w firmie Haier jest dostarczanie nowoczesnych produktów najwyższej jakości, spełniających stale zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw i tym samym zapewniających klientom więcej czasu na sprawy, które są dla nich istotne.
Aby mieć pewność, że kierujemy się rzeczywistymi potrzebami klientów, uważamy, że to dom powinien być naszym najważniejszym ośrodkiem badawczym. Tylko w rzeczywistych domach jesteśmy w stanie zaobserwować i w pełni zrozumieć stale zmieniające się przyzwyczajenia i wymagania klientów. W myśl tej bliskości firma Haier stosuje zasadę „zerowego dystansu” pomiędzy innowacjami wprowadzanymi przez naszych inżynierów a codziennym życiem naszych klientów.
Skupiając w ten sposób uwagę na domu, możemy realizować nasz najważniejszy cel: zapewnienie klientom większej ilości czasu na sprawy, które są dla nich ważne. Nasze produkty, stworzone z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów przez wysoko wykwalifikowanych inżynierów, łączą w sobie najnowsze innowacje technologiczne, opracowane pod kątem łatwości obsługi i wydajności, a tym samym oszczędności czasu.
Dysponujemy ośrodkami badawczo-rozwojowymi na wszystkich pięciu kontynentach. Ich jedynym zadaniem jest tworzenie rozwiązań, które pozwolą naszym klientom zaoszczędzić cenny czas. Właśnie dlatego 4% naszych obrotów inwestujemy w innowacje.
Zerowy dystans do klientów
Dzięki naszej strategii „zerowego dystansu” jesteśmy w stanie ciągle oferować naszym klientom produkty, które są dla nich pomocą w spełnianiu zmieniających się potrzeb w zakresie życia codziennego. Ta filozofia umożliwia nam nieustanne rozwijanie naszego asortymentu produktów, przy zapewnieniu dostosowania do zmiennego rytmu nowoczesnego życia domowego.
Polski oddział firmy Haier odpowiada za sprzedaż urządzeń i marketing marki Haier w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Marka Haier jest obecna na rynku europejskim już od ponad 10 lat. W Polsce oddział firmy Haier został oficjalnie otwarty w 2012 r. Od tego czasu spółka odnotowała dynamiczny wzrost. Polska jest szczególnym miejscem dla marki, stanowi bowiem strategiczną lokalizację do ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
Haier w Polsce oferuje szeroką gamę produktów, w szczególności w kategorii chłodnictwa, która obejmuje chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki (typu combi, multidoor, side by side), zamrażarki, chłodziarki do wina. Ponadto Haier oferuje produkty z kategorii pralnictwa (pralki, pralko-suszarki, suszarki).
W trosce o komfort i bezpieczeństwo konsumentów, Haier w Polsce posiada oficjalną sieć serwisową w całym kraju.
Główne cechy, jakie wyróżniają produkty Haier to design, jakość, innowacyjne rozwiązania i zaawansowanie techniczne.
Candy Hoover Polska Sp. z o. o.
Al. Jerozolimskie 181B
02-222 Warszawa